torsdag, juni 21, 2007

Varför denna markanta odör av tvättmedel när ingen tvättar?

Varför denna markanta odör av tvättmedel här uppe när ingen tvättar?
Hahaaa.. Emma tror att det är henne jag saknar. Tyvärr my dear, så var det inte fallet den här gången. It's somebody else.
Börjar få ostyr på barret. Undrar om jag ska ta och besöka frissan innan jag beger mig mot Frankrike tro? Finputsa lite grann.

Emma tyckte jag köpt skitsnygga shorts. Ja, är rätt nöjd med dem faktiskt. Måste bara köpa ett par svarta leggings till dem så blir det ännu bättre. Får köra strumpbyxor på lördag. Jobbar 14-22 på måndag, så kanske hinner ta en tur på Kappahl innan. Måste även till Apoteket och hämta ut mina recept.

I höst måste jag verkligen ta itu med mina tatueringsplaner! Nu har jag skjutit på det länge nog.


Caroline Pettersson

Inga kommentarer: