fredag, juni 22, 2007

Icke want to städa the fucking house

Jag måste städa HELA huset tills imorgon insåg jag precis, och för att underlätta hela proceduren borde jag ta itu med det redan nu. Men så insåg jag: det vore att bryta mot djungelns lag om man städar på självaste midsommarafton. Yeey, så jag skiter i det. Jag menar, det är så mycket annat jag ska hinna med ikväll. Som att.. Duscha. Kanske kolla på en film också. Det var länge sedan (igår, Göta Kanal 2) (Eller var det iförrgår? Min verklighetsuppfattning är kass på sommaren. Fråga mig vad jag gjorde för 10 minuter sedan. Det går bra. Men fråga mig inte vad jag gjorde igår. Läs bloggen istället. Det är min hjärnbalk den här tiden på året. )

På konfalägret i Undersvik 9-16 juni snackade jag och Chirstina om tidernas bästa Gyllene Tiders-låt. Jag sa Tylö Sun, men nu har jag insett att det är fel. Juni, Juli, Augusti är den bästa. Rakt av!
Kolla in den här artikeln på aftonbladet: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1101752,00.html
Ta det lungt i midsommarbestyret. jag sprättar imorgon!
Caroline Pettersson

Inga kommentarer: