tisdag, juni 05, 2007

Engångsgrillar, QuadraPop, Budkillar och Skatteåterbäring

Tjoohooo..
Har inte skrivit på ett tag. Det är nämligen så att fröken Pettersson bränt sönder hela baksidan. Yeppyepp.. Ont som satan och gud vet vad. Men jag överlever. Gå bara lite konstigt :D
Har avslutat min grundutbildning i Förflyttningsteknik idag. !6 timmars lättförtjänta pengar. Och som vi skrattat.
Pappa fick ett mail av vår bilhandlare idag (ha heter ett finsk efternamn som jag kan uttala, men inte stava tyvärr.. Typ: [Laaenkorva]) , och gav oss den smärre chocken att vi får hämta den nya volvon kl 15:30 på torsdag. Alldeles för tidigt! Jag är inte redo att skiljas från min älskade OceanRace än. Finare bil än så kommer vi aldig mer få. (Viss, den nya är en ny Volvo V70 Classic Automat, men OceanRacen var så fin. Ack, den ljuvliga blå färgen..). Jag har små djävular som sitter på min axel och säger: Stick med bilen! Men nej...
Jag har hela tidn sagt att det är nå skumt med att jag fått gå på en massa undersökningar på Synsam utan att betala: jo tack, 550 jävla SEK ska de ha nu. Vadå? Är det mitt fel att ni inte vet vad ni håller på med och inte kan bestämma rätt styrka? Händanefter ska jag fixa det själv. 350 kr kostar det, så varför helt plötsligt 550? Aaaahhh..
Jag slår ett slag för engångsgrillen, QuadraPop-spelet på min telefon, budkillen och skattepengarna. Ge mig mer!

Göteborg 20-23 augusti igen må tro? :)

Caroline Pettersson

Inga kommentarer: