onsdag, juni 20, 2007

Det är en brandman jag vill ha!

Det är ett under, men här sitter jag nu med min bärbara dator i knät. Den är dock helt nollställd, så allt är borta (förutom bilderna som jag hann bränna ut på skiva innan budhunken kom). Musik. Snacka om beroende. Kan använda mig av The Piratebay.org, men då är det bara hela skivor. Ajaa.. Får vänta tills brorsan är ledig.
Lisa har krockat. På skolavslutningsfredagen. Hon mår skit, helt stel i kroppen. Men vi tackar gud för att Hampus inte var med i bilen. Mercan är totalkvaddad också. Men det löser sig, hoppas vi...

24 dagar kvar till Taizé nu. Ska bli skönt att komma utanför Sveriges gränser igen. Och få åka på roadtrip :D
Väntar på att Karin ska bestämma sig om Göteborg i augusti också. Lite fotboll över en veckoweekend.

Var på brandutbildning idag på nya Brandstationen. Och jag måste bara säga det: AJg står fast vid att brandmän, de är bra :D Instruktörerna måste ha haft det skoj i alla fall åt de 6 brudarna som rådreglade över dem i 2½ timme :P "Vadå, hur gjorde man? kan du visa mig engång till?".
Jag skulle ju inte ha någontign emot att åka dit igen om man säger så ;)

Fixade förresten pillren igår. Om man skulle få dem via ungdomsmottagningen skulle det vara hur invecklat som helst och krävas en undersökning, men via Hälsocentralen var det bara ett teelfonsamtal, svara på lite frågor om alleriger och överkänslighet mot medicin, och vips, så hade sjuksköterskan lagt in en beställning hos min husläkare och det var bara att besöka apoteket nästa vecka. Sjukt vad olika det kan vara. Satt för övrigt i telefonkö hos ungdomsmottagningen i 1½ timme.

Caroline Pettersson

Inga kommentarer: