torsdag, juni 21, 2007

Fynd, Västerbackar och oväntade paket.

Köpte shortsen idag. Röck även åt mig en röd tubtop som jag skådade på reasnurran intill kassan.





Röd tubtop, 19 kr, Lindex

Svarta mini-cityshorts, 199 kr, Lindex

Eftersom alla jobbar imorgon utom jag så blir det lungt. Men på lördag åker mamma och pappa på Ålandskryssning, så då kommer det hit några och grillar, äter och dricker gott. Dags att inviga den inglasade altanen tänkte vi.

Jobbet går bra. Det är faktiskt inte så farligt som jag först trodde (sommarvikarie, Västerbacken vån 1 -Ålderomsorg. Visst är det riktigt äckligt ibland, men de är sköna patienter. Oftast.

Börjar hursomhaver få grymt ont i halsen. Men jag betar mig igenom det.

Fick en avi med posten idag. Stod att det fanns ett paket att hämta ut från InfoCare på ICA Nyplan. Visade sig att de av nån anlednign skickat mig ett nytt batteri till datorn, så nu slipper jag köpa ett reservbatteri i sommar. Sparade jag 1000+ kr :D "utskick av batteri enligt överenskommelse" stod det. Måste ha varit pga. att jag ringde in och felanmälde laddningne förra fredagen, men då hade teknikern gått hem, så jag skulle ringa på måndagen igen, och på fredagskvällen så satte datorn igång att ladda batteriet huxflux. Ajaa, jag klagar inte. Tackar som bockar, InfoCare!

Grattis till mamma och pappa som firar 22 årig bröllopsdag idag!

Caroline Pettersson

Inga kommentarer: