tisdag, juni 26, 2007

Taizé-inköpslista

[x] Ta ut Euro till Tyskland och Frankrike.
[x] Beställa mer linser.
[x] Hämta ut tabletter på Apoteket.
[x] Köpa solskydd.
[x] Köpa vanliga batterier till CDfreestylen (Kan ju inte ta med min MP3 när vi åker eftersom den laddas via en dator.
[x] Beställa nya pocketböcker.
[x] Köpa en ficklampa till Taizé.
[x] Linsvätska.
[x] Ladda upp med mycket tuggummi.
[x] Nya kläder.
[ ] Köpa 2 st 1,5 L Imsdalsvatten.
[ ] Införskaffa ett extra Lypsyl lipbalm spf 20, då det jag har hinner ta slut.
[x] Öronproppar.


Detta måste jag fixa innan vi åker om 18 dagar, och tiden bara rinner ifrån mig.
Sen hatar jag sommaren, för då dricker jag mycket vatten vilket resulterar i att magen sväller. Me don't like.


Jag är så otroligt sugen hela tiden. På allt möjligt, men mest chips. Åh gud vad jag vill ha chips! Kan någon döda mig här och nu? Mina tuggummin är snart slut, jag mår illa på Nutrilettbars, och jag känner mig helt uppsvullen, men jag vill ha mer, ååååh gud jaa.. Är det här straffet för de 10 kilorna jag tappat sen februari?


Jag har gått lös ordentligt på riskakspaketet, så nu är suget borta. Nu känner jag mig endast proppfull. Och törstig. Men jag vill inte ta ett glas med vatten, för vår diskmaskin (som är 2,5 år gammal) har gått sönder och diskar inte. Och handdisk orkar jag inte ta mig hand om. :)

Imorgon bär det av till Sundsvall för shopping med mamma, pappa, Andreas och Helena. Blir väl där ett tag, coh sedan åker vi upp till Sollefteå och Bertil och Barbro och hälsar på. Roadtrip imorgon alltså med andra ord :D

Kl 5 i morgonbitti är det endast 17 dagar kvar till Taizé.




Caroline Pettersson

Inga kommentarer: