torsdag, juni 28, 2007

Akut behov av Bollnäsfil!

Idag har jag torkat min första bajsrumpa. Jajjamensan. Grå diarré på köpet. Mysigt va? - Tack för informationen. Och tanten som alla hatar och vill köra ut i ödemarken och lämna henne där, älskar mig. Hon ropar på mig när hon blir tiokig på den övriga personalen, och när hon vill någonting så SKRIKER hon CAROOOOOOOOOOOOOOLLLLLLIIIIIIIINEEEEEE!!! så det hörs ända längst ner på A-sidan. Hjärnan är helt överbelastad känns det som.
Blev så FRUKTANSVÄRT sugen på Bollnäsfil idag så var på Statoil och köpte det när jag slutade :P Fanns dock mat hemma när jag kom hem, så filen får vänta tills imorgonbitti.

Ska klippa mig imorgon kl 11 på Hårcenter också. Få ordning på kalufsen tills Frankrike.


Tom Cruise som 20 åring i "Föräldrafritt" nu. Fast gud min skapare vd snygg han är i Top Gun ;)


15,5 dagar kvar till Taizé.


Caroline Pettersson

Inga kommentarer: