torsdag, juni 21, 2007

Saknad, Gravidchock och Vänner



Insåg precis att jag saknar en viss person så sjukt mycket. Är det ens möjligt? Så ska det ju inte vara..
Jag har sagt det förr, och jag säger det igen: Läs 'Reporter erkänner GRAVIDCHOCK!' Jag har nog aldrig läst en roligare bok. Jag lägger mig kanontrött varje kväll, och jag vet att jag inte borde för klockan är så mycket, men jag kan inte hålla mig. Jag skrattar så hysteriskt mycket så jag blir alldeles tårögd, och innan jag vet ordet av det så är klockan ALLDELES FÖR MYCKET. Jag vill inte att boken ska ta slut. Så bra är den.
Vänner är en serie som man kan se om och om och om och om och om och om och om igen. Så bra är det :P
Caroline Pettersson

4 kommentarer:

Emmalicious sa...

jag vet att du saknar mig, men jag kommer hem snart :P

Caroline sa...

Hahahaa.. Nu var det tyvärr inte ritkgit dig jag syftade på meeeen.. ;)

Emmalicious sa...

vad menar du med det? Bitch! ;)

Caroline sa...

Det kan inte alltid handla om dig, Emmalicius ;)