fredag, juni 29, 2007

Hatar personalkärringarna på jobbet, och frisören klippte FÖR tunt.

Jag blir så fruktansvärt less på personal som idiotförklarar en bara för att man är ny. Om en annan i den ordinarie personalen säger åt mig att gå och informera en annan ordinarie om en sak, så är det väl för fan inte mitt fel att den personen inte kan göra någonting åt det. "Caroline, vi ringer dig i natt om det blir plåstret hamnar på sidan av såret. Ingen fara, vi informerar dig om den saken *hahahahhahahahahahaa*" Jävla kärringjävlar! Åååh.. jag blir så less.

Klippte mig i dag, och jag ska då allt sluta gå till frisören. Jag höll på att spara til lså att håret skulle bli tjockare och ville toppa det lite bara så det inte såg så risigt ut. Jaa.. Här sitter jag nu med dubblet så tunt hår! (Säger man dubbelt så tunt förresten?) Kan inte locka det längre, och måste platta det varje dag. Jag som vill ha mina självfallslockar nu förtiden.


Nu tänker jag lägga mig ner och dö tror jag..

14, 5 dagar till Taizé.


Caroline Pettersson

Inga kommentarer: