onsdag, juni 20, 2007

Sommarens måste

  • [x] Ta ut Euro till Tyskland och Frankrike.
  • [x] Beställa mer linser.
  • [x] Hämta ut piller.
  • [x] Köpa solskydd.
  • [x] Betala räkningarna jag har.
  • [x] Köpa ett till batteri till datorn. (Behöves inte, fick gratis av InfoCare)
  • [ ] Köpa en dataväska som är så snygg så snygg och så stor så stor.
  • [x] Köpa vanliga batterier till CDfreestylen (Kan ju inte ta med min MP3 när vi åker eftersom den laddas via en dator.
  • [ ] Köpa en dammsugare.
  • [x] Beställa nya pocketböcker.
  • [x] Läsa ut "Reporter erkänner GRAVIDCHOCK! av Belinda Olsson. Hyrsteriskt rolig!
  • [ ] Jobba klart på Västerbacken vån 1.
  • [x] Boka biljetter till Göteborg och fotbollen.
  • [x] Titta på Göta Kanal 2 som damp ner i min postlåda igår.
  • [ ] Dricka mycket vatten.
  • [ ] Sola och bada. Fast bada gillar jag inte riktigt i havet om jag ska vara ärlig.
  • [ ] Vattna blommorna och städa.
  • [ ] Antagligen köpa minst två par nya skor, som sedan ska användas en gång och ligga i garderoben.
  • [ ] Köpa Playstation 2.
  • [ ] Köpa Singstar.
  • [ ] Köpa Buzz.
  • [x] Köpa en ficklampa till Taizé.
  • [x] Åka till Sundsvall.
  • [x] Åka till Solefteå och hälsa på morbror och moster.

Caroline Pettersson

3 kommentarer:

Mary sa...

Hajarna kan ju äta upp ditt hår :P

Caroline sa...

Just ja, det hade jag glömt :P

Mary sa...

haha inte jag :P