måndag, januari 29, 2007

Träningsdag till max

Idag inledde jag dagen med att vakna av att mobilen ringde kl 9:30. Sen igen kl 10. Sen igen 3 gånger till. Orkade verkligen inte kliva upp, utan låg och drog mig i timmar. När klockan började närma sig 12 kom en myssugen Nicky som la sig och narkade vid mitt öra, vilket gjorde att man kunde pallra sig upp innan det var klart. Så, på med promenadkläderna och ut i kylan! Men det var det värt. Och nu är det dags att ta på sig träningskläderna och flyga upp på crosstrainern och köra en bit. Dagen bjuder sedan på en varm och skön dusch med uppfräschning, sedan konfa och sedan promenad med Elin. Så här är det inget fusk med träningen inte :)


Crosstraining nu. Det blir väl en uppdatering till kvällen kan jag tänka mig.
Tjooo!

Caroline Pettersson

Inga kommentarer: