måndag, januari 29, 2007

Arbetslösheten - ett svagt minne

Man hann vara arbetslös i en halv dag, sen ringde Birgitta och ville att jag skulle arbeta i två veckor. Lisa min kära vän har åkt på svinkoppor, och får inte vistas på caféet på så lång tid. Nu i efterhand börjar jag fundera på om jag får betalt eller inte för den här tiden (Hon ville ju att jag skulle vara där och jobba gratis ett tag), men jag skriver upp tid jag så får vi väl se sen om hon ska bitcha eller inte. För hon kan ju glömma att jag tänker slita häcken av mig utan betalt. Då går jag lika gärna till Arbetsförmedlingen.

Kan också hända att det finns fler projekt på G. Vi får väl hoppas att det blir så. Är alltid något. :) Ni får mer info om det senare ifall det går vägen. Det dröjer nog inte så länge till innan vi vet.


Caroline Pettersson

Inga kommentarer: