torsdag, januari 25, 2007

Ett allmänt babbel

Nu var det ett tag sedan jag skrev, jag vet. Men det har varit rätt mycket den senaste tiden med jobb och så vidare. jobbar i stort sett 11 timmar om dagen, men på måndag blir det semester på obestämd tid. Tiden på caféet är slut, och nu är det dags att hitta något nytt. Hur lätt det nu än är. Har föresten nästintill bestämt mig för att läsa socialpsykologi nu. Vad man kan bli kan vi ta sen. En annan gång. Kommer sakna Lisa oliiidligt mycket i alla fall. De här 4½ månaderna har gett mig en storasyster med samma sjuka humor som mig, och det är jag fruktansvärt tacksam över.
Jag har också skaffat mig en laptop, så mer vuxenpoäng där för att jag sparat ihop till den själv, och inte spenderat dem på skor, väskor eller alkohol. Ett komplett CV finns också till hands och registrerat på de flesta jobbsiter.

Sitter för tillfället med en varm dator i det värmebehövande knät och väntar på att Elin ska logga in och att den stationära datorn ska få hem det senaste avsnittet avOnte Tree Hill. Insåg i skrivande stund att jag har en oöppnad Glamour-tidning liggandes i sängen också, så om Elin inte syns till på msn snart så kommer tidningen få all min uppmärksamhet ett tag innan det är dags för att inta fas 2 i värmejakten = Duschen.

Har också insett vilka som är ens riktiga vänner, och jag är glada att ni finns i mitt liv! Inga nämnda - inga glömda.

Men se där kom Elin, och där avslutar jag denna blogg.

Inga kommentarer: