lördag, januari 27, 2007

Eftersom jag borde städa så bloggar jag..

Okej, jag erkänner: BLOGGOMAN! Har inget annat för mig, det är sanningen. Fast å andra sidan så har jag massor att göra: t ex städa innan Angelica kommer över och vi ska trycka hela säsong 3 av Grey's Anatomy och svulla. Dock nyttiga elefantjordnötter för min del. Här är det stenhårt på dieten.
Ehm.. Ja.. Städa var det ja.. Jag hinner. Sen. När Angelica har ringt och säger att hon bara ska på huset, och sen kommer över. Då städar jag. akut. Allt under sängen. Som vanligt. I och för sig så har jag inte så mycket som måste städas, men sedan jag skaffat ny fäll, lampor och bord har jag halvt som halvt blivit pedant. Jag, Caroline Pettersson liksom! Så ska det inte vara. Det stränar mot naturens lagar.

Jag har saagt det förr, och jag säger det igen: jag älskar Sunrise Avenue! Nu är det hela skivan. Jag har nog aldrig älskat alla låtarna på en skiva förr. Tack, tack tack!


Nej, nu måste jag nog städa.

Caroline Pettersson

Inga kommentarer: