söndag, januari 28, 2007

Dieten ger resultat

Angelica och jag fortsätter vårt maraton idag. Snart petat 12 avsnitt. Fyfan..

Lisas och min diet börjar ge resultat. Snart 3 kg tappade. Mamma och pappa trök en varsinn pizza idag. Själv satt man där med en äcklig kycklingsallad med äcklig vitlökssås. Men helt ärligt så kan jag säga att jag inte blev frestad. På mammas sida såg jag enbart äckligt fett som höll på att stelna, indränkt i smällt ost. Pizza är riktigt vidrigt. Likaså socker. Om jag tar en godbit idag efter 1½ vecka helt utan socker blit jag äcklad och känner enbart smaken av socker. Socker i mängder. Uäccck.. Dock märkte jag att de nyttiga osaltade jordnötterna funkade utmärkt. De var inte utsökta, men det funkade. Och som sagt, snart 3 kg tappade. jag är bra :)


Caroline Pettersson

Inga kommentarer: