onsdag, januari 31, 2007

Jag vet när stopp är stopp i den här frågan.

Jobbar jobbar jobbar.. Och jo, jobbar. Det är vad jag gör. Och käkar äppelcidervinäger i kapsel. Kör det nu ett tag så får vi se. Har snustorra händer, men vad sjutton, jag testar bara. Och ag vet - Det är verkligen inte bra. Jag vet det själv. Men jag kan kontrollera det, så hugg inte om det, okej? :) Det kanske låter som att jag bara försöker inbilla mig själv att jag vet när det är dags att sluta, med det är faktiskt så. jag vet. jag vet jag vet jag vet.

jag saknar Elin. Det var länge sen nu. (okej, i måndags var vi ute och gick tillsammans, men ändå). Vi umgicks väldigt ofta förr i tiden. Men på lördag är mamma och pappa i Iggesund, och jag är hundvakt, så jag ska höra med Elin vad hon ska göra.


Och bara så att ni vet så skrev jag den här bloggen enbart för att ha skrivit ett inlägg idag. Men jag lyckades i alla fall hitta något att skriva om.

God natt!

Caroline Pettersson

Inga kommentarer: