lördag, februari 23, 2008

Vi skriver på på fyllan

Halloj!
Här sitter jag nu, efter en flarra vin med Angelica (som i sin tur inte ens drack ett glas) Jag skriver inlägget i Word med stavningskoll för att inte skämmas imorgon. Det värsta jag vet med inlägg är när bokstäverna hoppar runt. Fyfan.
Det har vissat dig att även Strandman har problem med jag-stjäl-din-tvättid-pullan. Vi har nu planer på att ha en gårdsfest till sommaren där vi super ner brullan och säger ett och annat. Samma sak gäller catwoman på bottenvåningen. Serious, hon är creepy. Hon smyger omkring här i krokarna, och slänger sig in i sin lägenhet med sina miljoner katter. Förmodligen. Undrar vad hon gör om dagarna. Beachman hade sett henne släpandes på ett träd. "En julgran då eller?" frågade jag. Nej, svarade han, ett träd. Säkerligen ett katträd. Saker och ting måste undersökas. Kanske dags att gå och låna lite socker...?
Imorgon är det dags för mig att bege mig till Lokföraregatan och hem till sugar. Jag, jag ser mest fram emot Björn Gustafsson på M-festivalen. F har lovat att jag få se hela. Hela festivalen alltså, inte bara pausunderhållningen, var han snabb att påpeka. Men egentligen, så är det Björta jag är ute efter. Men det säger jag inte till käraste, för det är ju lite tokigt. Käraste kan få fel uppfattning, och då får man ju inte riktigt till det. Usch vad jag smörar..

Detta inlägg tog mig 33 minuter att skriva. I like the liking.


Caroline Pettersson

Inga kommentarer: