fredag, februari 08, 2008

Please don't stop the music

Hello my babies! Seminariet gick bra. Hade väl inte kunnat haft ett slappare egentligen. Fattar inte varför vi jämt ska bli så nervösa.. Men men.. Slappheten idag kan i och för sig bero på att inte ens Mårten hade fått tag på Drömmar-artikeln, och det visade sig även att den hade varit riktigt värdelös. Stod i utdraget att det skulle handla om autistiska barn och deras Theory of Mind, men i självaste studien hade det inte varit nånting med autism att göra. Mårten som inte hade läst den, började spekulera i om det verkligne var en väl respekterad artikel ur en psykologisk analys, men eftersom databaserna bestod av PsycARTICLES, PsycINFO och ERIC, måste den vara det, och därmed bidrog det hela med en hel del skratt.
Fredriks present kom idag också.. Gillar att han var med när jag hämtade ut den på posten också..

Fredrik: Vad har du köpt då?
Jag: Det får du kanske se en dag..
Fredrik: Jahaaaa.. *suck*

Den är rätt gullig, faktiskt må jag säga..

Fest imorgon nu då alltså. Som vanligt när det gäller tjejer först diskussionen snabbt in på klädesval kvällen till ära.. Jag vet faktiskt inte.. Dock skulle jag gärna vilja ha en väst, men jag har inte hittat någon än tyvärr.. Kanske får offra mig ner på stan imorgon och kika lite i stadens affärer.

Men vad sjutton har Danny i Let's Dance på sig nertill?!


Caroline Pettersson

Inga kommentarer: