tisdag, februari 05, 2008

En dag i sänder

Har väl haft en sån där haltjatig dag i dag.. Sov hur kasst som helst i natt, där jag bl a vaknade av att jag trodde att Fredrik försovit sig, och halvt fick panik. Kom dock på den briljanta idéen att se efter vad klockan var - 04.09. Men tror ni att man blev glad för att han inte hade försovit sig? Svar: Negativt. Då ska man istället bli en bitterfitta över att man inte kan sova och att när man väl skulle somna så skulle alarmet gå igång och Fredrik skulle pallra sig till skolan.
Vaknade av att Fredrik strök mig över håret.. Få minuter innan klockan skulle ringa.. Fortfarande en BF, men vem kan bli arg över snuttande? Istället sov jag medan han åt frukost :P
Vaknade sedan av att Karin skickade sms vid tjugo i 11, och det blev att klä på sig och gå ner och käka på Tacobaren. Sen hem och tvätta..

Mer än så har väl inte min dag varit, förrutom en plågande trotthetshuvudvärk hela dagen. Men den ska snart sovas bort..

Och nu, Jennie, nu ska du väl inte behöva klaga på att det blev för kort? :)


Caroline Pettersson

Inga kommentarer: