torsdag, februari 21, 2008

It's only your shadow, nobody else

Har inte skrivit så värst på senaste tiden, utan istället har jag haft ett breakdown. Jag pallar inte skolan. jag gör det verkligen inte. Grejen är den att det har gått ut över Fredrik. Han har fått tro att min tvivelperiod har kommit, och det kanske den har lite grann, men det är enbart för att jag känner oro/ångest för psykologin, för hösten och för mig själv. Jag känner faktiskt ångest över mig. Så, nu har jag sagt det. Ibland så vill jag inte vara jag. Jag trivs inte med mig själv så som jag skulle vilja trivas.
Sen alla ni som säger att jag ska sluta klaga över skolan, för man kan inte ha det slappare än mig just nu: Men visst, så kan ni göra min hemtenta som kommer hamna på 50 dataskrivna A4 ark. Jag byter mer än gärna bort mina tre veckor hemma mot att få gå 8 timmar om dagen i skolan. Kom med förslaget bara!


Caroline Pettersson

Inga kommentarer: