torsdag, februari 07, 2008

Galej på G

Idag fixade jag och Lotta Annas 21årspresent. Måste säga att vi är mäkta imponerade över oss själva som gick in i första tilltänkta butik och kom ut med ett fint litet paket efter 10 minuter. Hoppas hon blir glad över det, för själva tyckte vi det var mycket fint. Känns som att det är hennes stil också, så vi hoppas att det blir uppskattat.

Såg precis årets hittills roligaste reklam. Expert har lanserat en Alla Hjärtans Dag-telefon, och en röst säger att ens partner förtjänar verkligen den telefonen och bla bla blaa.. Sen på slutet säger hon "eller så gör du slut med skiten och köper den till dig själv!". Riktigt skön reklam.

Dock har jag redan fixat en perfekt present till Fredrik. Vad kan jag inte än avslöja här, men när han har fått den så kan jag nog till och med slänga in en bild på den. Tills dess får ni leva i ovetenskap.

Det är alltså fest på lördag för Anna. Det betyder också första gången jag går ut sen juldagen. Visserligen så var det ju fest på nyår, men då hamnade vi ju inte på krogen efteråt, utan vi gick hem till mig efter det att vi varit på Rådhustorget. Visserligen har jag inte ens haft ett sug på att gå ut längre, men jag tänker inte gå och bli nån hemmafru. Fredrik ska även han till Robert på mys med pojkarna, sen möts vi upp på stan när det är dags att gå hem. Så den här helgen är jag näst intill karlfri. Tror jag..


Caroline Pettersson

Inga kommentarer: