torsdag, december 20, 2007

Onödigt vetande

1. Hur gammal är du om fem år? 25
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Elin, min kära Elin. Och Jennlib :D
3. Hur lång är du? Pinsamma fråga..
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Supersorgliga En andra chans
5. Vem ringde du senast? Andreas
6. Vem ringde dig senast?Mamsen
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Vadårå? är det många som kommer och ska festa hos dig då eller? Är sugen på utgång jag med. Puss"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms, då jag har gratis.. :)
9.Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Oj.. I måndags...?
11. Vilken ögonfärg har du? Blå/grå/grön. Bruna linser
12. När vaknade du i dag? 06.00
13. Vilken är din favoritjulsång? Många det... :)
14. Vilken är din favoritplats? Sängen
15. Vilken plats föredrar du minst? Inte den blekaste..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Snorrik, barn, villa, volvo, vovve ;)
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mardrömmarna jag drömde om Andreas i stort sätt varje natt, och som jag inte vågade berätta om
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? "Gitarrställ 99 kr. Avbetalning från 99 kr/månaden" från Musikbörsen
19. Hur stor är din säng? 120's
20. Har du stationär eller bärbar dator? Min lappie Bäbisen :)
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Fullt påklädd. Ju mer desto bättre.. Är hemskt fryssen av mig.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3 st
23. Hur många landskap har du bott i? 1 st
24. Vart har du bott? Sandarne, Söderhamn och 6 veckor i Spanien
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Raggsockar och skor
26. Är du social? OM jag är ;)
27. Vilken är din favoritglass? H-D's Strawberrycheesecake
28. Vilken är din favoritefterrätt? Jordgubbar och glass...?
29. Tycker du om kinamat? Love it! Fast mer thailändskt..
30. Tycker du om kaffe? Jovars, det går i. Riktigt sugen ibland
31. Vad dricker du till frukost? Nada...
32. Sover du på någon särskild sida? Sida i sängen? Vänster. Med kroppen är det på rygg eller mage
33. Kan du spela poker? Frågan är hur bra...
34. Tycker du om att mysa/kela? Japps
35. Är du en beroende människa? Beroende av vad?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japps.. Joann Ling. Och Julia Roberts, så klart ;)
37. Vill du ha barn? Absolut
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska y un poco español
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nopes
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng. Så jag ser botten och ev hajar :D
41. Vad spenderar du helst pengar på? Nöjen
42. Äger du dyrbara smycken? Nått har jag välaa..
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Grey's Anatomy och One Tree Hill
44. Kan du rulla med tungan? Nopes
45. Vem är den roligaste människan du känner? Jennie eller Elin
46. Sover du med gosedjur? Med Nickys oranga elefant ibland när jag känner mig ensam :)
47. Vad har du för ringsignal? Timbaland feat One Republice - Apologize. "Din mamma" när mams ringer
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Iiiiingen aning
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Detaljer på kudden, annars ljuslykor
50. Flirtar du mycket? Det överlåter jag till andra ;)
51. Kan du byta olja på bilen? Brukar välaa mer fylla på, men visst. Jag är en riktig bilmekaniker!
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nopes, men dock har jag åkt fast för fel lysen :P
53. Vilken var den senaste boken du läste? Män som hatar kvinnor av Stieg Larsson. I augusti.. Nästan pinsamt länge sedan
54. Läser du dagstidningen? Ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, men månadstidning.
56. Dansar du i bilen? Brukar man dansa i bilen? Jag ska börja med cardance enbart därför.
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix FM
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Onödigt vetande på miljöpsykologiföreläsningen
59. När var du i kyrkan senast? I måndags
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Ylva
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? En vecka. Taizé, Frankrike
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Andreas, när han fixade en grej till Elins present :)

Inga kommentarer: