måndag, december 03, 2007

Godishimlen, here I come!

Ligger efter Jennlib på uppdateringen nu. Sorry friend..
Alla ni som klagar på att jag ser dåligt - Jag var på Synsam idag för min halvårscheck-up, och guess what? Jag har full synskärpa med dessa linser. Suck on that, suckers!
Måste säga att det var riktigt skönt att sepndera natten hemma i Sandarne.
Fick för mig att göra om lite i vardagsrummet igår kväll när Karin var här. Bokhyllan rensades ut och slängdes in i sovrummet, så nu slipper jag alla färgkluttar bestående böcker och filmer i vardagsrummet som stjäl koncentrationen som man egentligen ska lägga på teven. För tillfället är det lite tomt där i hörnet, men jag har planer på att skaffa mig ett vitrinkåp som jag ska ha där, sen så...
Hämtade ut mams och paps julklapp idag också. (Kan inte säga vad än, eftersom man aldrig vet vilka som läser detta). Men jag har en känsla av att det kommer bli den bästa julklappen hittills ;) Var lite orolig över att paps skulle se vad det var för nånting i lördags när han stod bredvid mig och tittade när jag kollade mailen. Som tur är så satt jag på hans lappie, och han ser inte så litet på det avståndet som han stod på.
Efter lunch kommer mams och hämtar mig så ska vi åka ut till Svensk Cater och shoppa loss till barngruppsavslutningen. Godishimlen, ni vet ;) Tror jag ska ta med henne till Presentboden så jag kan utnyttja mitt presentkort som jag fick i födelsedagspresent. Plus att jag skulle kunna titta på en julklapp till Andreas och Helena. Jag har hittat en varsin sak åt dem (än en gång, jag kan inte säga vad), men jag behöver någonting mer. Tips?
Lagade mat för en gångsskull i dag också. Grillad kyckling i Uncle Ben's chineese sweetsoursås med ris. Yummie...
Spelkväll med KU ikväll. Eftersom Andreas är i England hos Micke, så tar jag hand om dem. Inget spelfusk med andra ord ;)

Nej, nu har jag uppdaterat en del. Ska ta och göra några ryck innan mams kommer.


Puss hajkens,

Caroline Pettersson

Inga kommentarer: