lördag, december 01, 2007

Den stationära - skitdatorernas skitdator

Sitter nu hos mams och paps ute i kära Sandarne. Min laptop, som faktiskt fått namnet bebis kommer inte in på det trådlösa internetet här, fast, enligt Andreas, alla inställningar stämmer. Sicko. På pappas lappie får man endast använda sig av msn ("Inga skitsidor på min dator. Det har du en egen till!"), men där kommer man tragiskt nog inte in på Windows Live Messenger, utan endast skit-EBuddy. Så nu har jag förflyttat mig till det tredje alternativet och mitt sista hopp, den stationära. Den stationära datorn är i en klass för sig. Den stationära ska man ha tur om den ens startar. Men här sitter jag nu, på WLMsn och alla dessa skitsidor. För den stationära datorn är skitdatorernas skitdator.

Och jo, kom ju iväg idag trots allt. Jag måste klippa mitt VISAkort. Där gick jag och flaschade upp det i kassa på kassa på kassa som ett annat rikemansbarn. Var ju kul.. För tillfället.

Svensson, Svensson och Troja ikväll. Med WijjePijje som är på väg hit ut till playan. Ska nog bajja vovven och hoppa in i duschen.


Caroline Pettersson

Inga kommentarer: