torsdag, november 22, 2007

Traveler

Ligger här på golvet med Nicky och väntar på att mams ska komma och hämta honom. Vi har haft en sleepover, again. Rätt skönt att ha honom här. även om man inte är allt för sugen på att kliva upp på mornarna. I morse vaknade jag på pricken kl 6 av att något gosade med min arm. När jag slog upp mina blå såg jag till min förtjusning att Nicky snuttade med armen, och så fick man små försiktiga varma pussar. Kalrt man går upp då.
Efter kissning och mat gick vi och la oss i sängen igen och snarkade på tills kl var 11. Är dock lite drygt att Nicky, om han så görna vill, kan ta upp 90% av sängen så att en annan får ligga på träramen ibland.

Började följa serien Traveler (Torsdagar 21.55 på kanal 5) som en maniac, och var uppe halva natten för att se upplösningen (består av endast 8 avsnitt), och till min stora ickeförtjusning så slutar det helt bryskt. Varför lägga ner en serie som blivit en sån succé? Jag menar, jag är inte besviken på att den bara bestod av 8 avsnitt, utan att det slutar så som det slutar. Är precis som att det fattas ett avsnitt, och jag vill verkligen se en fortsättning på det... Måste även säga att Will Traveler är hemskt söt. På ett barnsligt sätt.

Efter att mams hämtat Nicksen så ska jag i alla fall sätta igång och städa.. Har ju faktiskt en del saker som jag inte packat upp än till och med. Var på jakt efter en tavelram idag till affischen som jag köpt och som ska hänga ovanför soffan, men det finns ju inga ramar i den storleken.


Caroline Pettersson

Inga kommentarer: