onsdag, november 07, 2007

Johnny B - du är idolen

Seriöst, (undrar hur många inlägg jag börjat med ordet "seriöst"?) jag måste börja sova om nätterna. Kastade in handduken i runda slängnar vid 01:00 i natt, men somnade inte förrän 3 snåret. Jag filosoferar för mycket, helt klart. Och när jag väl känner dåsningen komma uppdaterar jag mig själv om klockan som sitter i köket och påminner mig om hur snabb en sekund är. Döda mig långsamt... Men se där, där kom det sköna dåsandet igen, då allt är perfekt, och ingenting kan påverka en. Det är du och Johnny B mot världen...



... Tills lösningen på det där du grubblat på hela kvällen ploppar upp som gubben i lådan, se så där alldeles lagom kl halv 5 på morgonkröket.. Och se där, är det inte klockan som gör sig påmind i köket igen?

Så ser mina nätter ut i stor sträckning.

Skola imorgon igen. Jag pallar inte längre faktiskt. Vill vara sova. Hamanr säkert i höstdepressionhärvan med att hela tiden vilja sova. Finns inget skönare..


Caroline Pettersson

Inga kommentarer: