fredag, september 21, 2007

Otrogen på öppen gata

Något som jag funderat över så länge, men inte tagit upp: Varför måste jag, trots att jag alltid kryssar i "kom ihåg mig"rutan, fylla i min mailadress och lösenord här på http://www.blogger.com/? Vad är då vitsen med hela kom-ihåg-mig-tjofsanet? Någon som har svaret på det, någon?

Jag och Lotta måste verkligen skärpa till oss. Serious.. Serious! Nu har vi, två dagar i rad, åkt för att träna, som i sin tur har resulterat i att vi, två dagar i rad, istället lagt oss i jacuzzin och bubblat oss ut bland de ljuvliga molnen i vår hjärnbark. Gudomligt. Men ack så lathetsbelagt. Vi har vår omotiverade vecka den här veckan. Ibland måste man få ha det också.

Ääääääntligen har CDON.com skickat iväg min efterlängtade bok "Otrogen på öppen gata", som är fortsättningen på "Reporter erkänner GRAVIDCHOCK!". Som jag har längtat! Skulle egentligen ha fått den igår, men av någon anledning blev den försenad i releasedatumet, och den släpptes idag istället. Vilket gör att jag inte får den förrän på måndag. Eller tisdag. Tillsammas med mina 3 filmer från samma leverantör. Nödvändigt med två olika paket då..


Caroline Pettersson

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Vi har upptäckt att du använder dig av en bokbild som ligger på vår webbserver. Det gäller boken "otrogen på öppen gata".

Du får gärna använda dig av våra bokbilder, men länka då tillbaks till källan - dvs www.bokfynd.nu

Tack på förhand och God Jul!

Mvh Daniel
Bokfynd.nu