tisdag, september 11, 2007

Nu ska ernan med Gilmore Girls grävas ner. För alltid...


Ser precis absolut sista avsnittet av Gilmore Girls. Tänk att denna epok som jag så slaviskt följt i runda slängar 7 år (Okej, kanske inte 7 år, men i alla fall 7 säsonger) har nått sin slut destionation. Jag miss första säsongen när jag blev introducerad med Chad Michael Murray för första gången. Jag föll pladask för serien. Deras gripande relationer till varandra, deras vänskap. Och allt bara en ung tjej med greatambitions.. Jag planerade min dag efter GG. Och så, i säsong 5 klev Logan Huntzberger in i bilden. Som denne wild and crazy guy how didn't bother about anything but his partylife. Well.. I fell in love with him. Lika pladask som Rory. Varför svarade hon inte ja på hans frieri? WHY?! Jag är i alla fall glad att det slutar så här, så jag slipper se henne träffa någon ny och bli kär. För inte kan Rory Gilmore älska någon lika mycket som hon älskade Logan. They were ment to be together.

Så.. Nu ska jag ta fram min Nutellaburk och sleva i mig en massa mjuk nougat, för nu ska det gråtas. Nu ska eran med Gilmore Girls grävas ner. För alltid.

Inga kommentarer: