tisdag, september 11, 2007

Nära skjuter ingen hare, men har man tur så kommer det en hare efteråt...

Länge sen sist nu, men jag har haft så mycket att göra. Har kommit in i skolgången nu, är inte alls som jag tänkt mig, men jag är optimist och tror att det ger med sig snart :) Tränar så ofta jag kan också. Skönt, förutom att jag blir så himla fryssen efteråt.
Är verkligen nära själva flyttandet hemifrån just nu.. får besked vilken dag som helst. Lägenheten var verkligen perfekt för mig, ska dock rustas lite, men annars en perfekt första lägenhet. Tvåa på 48 kvm, så jag har ett separat sovrum, men jag behöver inte känna att jag drunknar i en stor tvåa. Nackdelarna med lägenheten är att det är ingen balkong på den, och badrummet är pyttelitet, och då menar jag verkligen PYTTELITET. Men det blir bra :) Kan till och med ha bordet från Jysk som jag vill ha :D Men som sagt.. Än vet vi inte om jag får den... Håll tummarna alla!


Caroline Pettersson

Inga kommentarer: