söndag, september 23, 2007

En mobil-lista:

1. Vad står det på dina anteckingar?
- Har inga

2. Vem är ditt första inkomna sms ifrån?
- Lotta Ytterberg: "Jag vill hem! Jag vill hem, jag vill hem, JAG VILL HEM!!!" :D Psychogirl ;)

3. Vad är det på din första tagna bild?
- Nickysöt.

4. Vem är det på din senast tagna bild?
- Jag med en otroligt sexig mössa från Wedins :P

5. Vem ringde dig senast?
- Mamma.

6. Vad handlar ditt senaste videoklipp om?
- Fredrik Wiström som leder "Singing in the rain"

7. Vad har du för tema?
- Sony Ericsson Walkman

8. Vad heter du på bluetooth?
- Stjärt-Torsten :D Gustavs påhitt.

9. Hur låter ditt senaste ljudklipp?
- Brorsan på fyllan med heliumröst :P

10. Vad har du för relation till din 46:e kontakt i din kontaktlista?
- Maria Nordin. Åkta på utlandspraktik till Spanien sommaren 2005 tillsammans med henne. Helt oförglömligt, och ack vad jag saknar henne! Vi har upplevt saker tillsammans som ingen kan förstå..


Caroline Pettersson

Inga kommentarer: