tisdag, april 24, 2007

Update

Well well, inget nytt. Typ...
  • Laptopen är fortfarande hos HP Support = Ingen budkille än.
  • Mary är hemma, så nu snart får hon äntligen veta vad det är hon får.
  • Hårdträning nu, trots höften. Jag ska till doktorn, jag ska.
  • Göteborg om 9 dagar. En välbehövlig time-out.
  • Sol igen. Kyla fortfarnade anser jag.
  • The Guardian är fortfarande min favoritfilm.
  • Vid det vänstra övre hörnet av tangentbordet är en rriterande kaffefläck. Fast det gör väl inte så mycket, eftersom de praiskttaget är omöjligt att skrivamed det här. Knapparna funkar inte som jag vill.
  • Lever mitt liv på mina sparpenr tills lönen kommer om 2½ vecka.
  • Ugly Betty ikväll. Jag känner igen Daniel Meade så väl, men kan inte sätta fingret på varför.
  • Vissa saker behöver man bara inte veta.

Caroline Pettersson

Inga kommentarer: