torsdag, april 19, 2007

Budkillarnas Brad Pitt

Dygnets saknad: Min laptop. Det är ingenting bra på teven (förutomVänner som jag kan se om och om och om igen), Min höft är paj, så jag kan inte träna (som jag för övrigt inte kunnat göra på evigheter pga att jag legat sjuk) The Guardian är min nya favoritfilm, men jag vill inte nöta ut den. Och vad vore inte räddningen då om inte min laptop! Men se den befinner sig i Växjö hos nån tekniker som ska kolla på den. Baaaah!
Jag tröstar mig med att det var så värt det, för satans vilken heting till budkille :D Jag är riktigt lad för att de kör hem den igen också, och att det säkerigen är samma kille :D Ge mig!

Annars har det inte hänt så mycket. Mamma skulle till röntgen i Hudik och få kontrast insprutat i ådrorna, så jag hängde med dit. Köpte en trekvart tröja på HM och en t-shirts top på Gina Tricot. Letade i evigheter efter ett anna matställe än McDonalds - Guess what? Hudik verkar bara gilla det.

Ovant tangentbord. Uff...

Caroline Pettersson

Inga kommentarer: