måndag, april 16, 2007

FejkGuccisolbrillor och kära återseenden

Började dagen med att sola och ha det skönt ute på altanen. Har insett att det är enda tiden som jag har tid att läsa. Är fortfarande på Nick Hornbys "Om en pojke" tragiskt nog :P Men nu är det inte långt kvar i alla fall.
Sen hördes det skrälla ljudet av ABBAs "Ring Ring", och det visade sig att men sköna Lisa var den orsakande faktorn. Så efter ca 10 min hördes vrålet av deras bebis Fyrhjulingen, och det blev en fika och ta-igen-snack från den gågna helgen. En hel del Siv, som beräknat.
På med fejkGuccisolbrillorna och drog in till staden för att äntligen få träffa Claudia igen :D Gud, det måste ha varit.. 11 månader sedan jag såg henne sist! Hemskt vad tiden går fort..
Blev barnlåsinlåst i Karins bil. Men det passade i och för sig myck bra ändå ;) Gick på tacobaren och käkade och snackade en massa skit, men det behöves för oss alla skulle jag tippa :) Rensa allt.. Blev en glass i solen på Furan Café sen. Claudia måste sedan ha trott att jag var olidligt populär, för på vägen till Mariagården stötte vi enbart på en massa Kyrkans Café-stammisar som hejde som aldrig förr :P Måste säga att det är riktigt mysigt när gamlingarna blir så glad för att se en. :)
Sen åkte hon hem, rätt sorgligt faktiskt, för jag insåg hur länge det skulle dröja innan vi ses igen.

Blev en grej sen som jag inte tänker nämna, men som var riktigt komiskt. Märktes vem som leder matchen.


På Återseende,
Caroline Pettersson

Inga kommentarer: