måndag, april 30, 2007

Patetiska HBfester i Postvägsskogen

Ja känner ett sådant sug efter chips, friterad banan med glass och jordnötter, vaniljmunkar, weinerbröd, choklad - Ja, you name it. Så vet ni vad jag gjorde? Jag tog ett lingonbröd och knaprade på. Herregud..
Ute snöar det. Jajjamen. Satt och tänkte tillbaka på tidigare Valborgar. Det har nog aldrig varit bra vder den här dagen faktiskt. Förutom när vi var på patetisk HBfest i skogen vid Postvägen i sjuan eller åttan. Hellre snö än det minnet måste jag erkänna.
Tänkte sitta hemma ikväll. Ser inte meningen med att gå ut och supa skallen av mig längre som de tidigare åren handlade om. Har också mycket att göra med att jag åker till Göteborg på torsdag och har precis 51,51 kr på kontot.
Summan av kardemumman då? Har läst tre böcker sen i fredags; Camilla Läckberg "Tyskungen", Martina Haag "Underbar och älskad av alla" och Caroline (?) - "Saknad: Jennie 3 år". jag måste skaffa mig en hobby.

Just nu: Sverige - Lettland 4-0


Caroline Pettersson

Inga kommentarer: