söndag, februari 04, 2007

MySpace

Dra på trissor, men nu har även jag gått och skaffat mig en ”Myspace”. Jag trodde det skulle dröja evigheter innan jag också klistrade fast min nuna där, men inte då. Så jag lovar, jag ska göra mitt bästa för att vara så aktiv som möjligt. Alla möjliga människor finnes på denna Communityida, och visst är det väl också så att en del kändisar träffas där av sökmotorn. Men bli inte för exalterade, det är inte alltid det är de själva som sitter där och komponerar alla bloggar osv där.

Men jag må då säga, Markus Fagervall – Vilken falsett i Bridge over troubled waters!


Så för er som känner er det minsta lilla intresserade av denna sida, så vänligen besök; www.myspace.com/thelifeofcaroline (Ja, jag har ännu inte kommit i underfund med vad jag ska heta för något):


Caroline Pettersson

Inga kommentarer: