måndag, februari 05, 2007

Dejtingfirman på Kyrkans Café

Jag har nog aldrig skrattat så mycket på jobbet så som jag gjort idag (okej, bortsett från Hubba Bubba-blåsandet då). Vi har en kund (för att inte nämna några namn) som brukar vara in rätt ofta, och som har en fin sonson. Idag fick han för sig att han skulle para ihop oss två, då han vill ha mig som barnbarn också. Kunden säger att han ska ringa dit sitt banbarn och vi alla tror att han skämtar. Dessvärre visar det sig vara felaktigt, och innan vi vet ordet av det så sitter han där med killen ifrågai telefonen och säger att han har fixat en brud åt honom. Så imorgon ska de komma ner på caféet. Och allt detta utan hänsyn till mina åsikter. :) Så mina damer och herrar; imorgon kommer Caroline Pettersson hålla sig i kulisserna till Kyrkans Café.


Dietkoll: -4 kg.
Antal godissugstankar: 58475847684e490358934573948304



Caroline Pettersson

Inga kommentarer: