söndag, februari 11, 2007

En lista.

snodde en lista från Sarah, so here it goes:

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa: 2 st.
Vilken svordom använder du mest: Jävlar.
Äger du en iPod:Nej, men en Sony MP3 och en Sony Ericsson w810i Walkman.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: Väckarklockan står bara och lyser irriterande.
Hur många resväskor äger du: Ingen. eller jag har en stor sporttrunk, och en normalstor.
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute: Använder inte flip-flop's överhuvudtaget.
Var köper du dina matvaror ifrån: ICA. Man har väl inte ett eget ICA-kort för intet :)
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: Jag tar helst bilden faktiskt.
Har någon av dina vänner barn: Lisa's Mattias har barn, så ja. Fast nu när jagtänker efter så, ja. Det har många.
Har någon någonsin kallat dig lat: Ja, det har väl alla blivit kallad någon gång?
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu: Sunrise Avenue - The Way To Wonderland.
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk: Vanlig lättmjölk. Men helst dricker jag ju vatten.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Lisa och jag pratar jämt hemligheter ;)
När var senast någon stötte på dig: I fredags på Caféet.
Vad åt du till lunch: En grillkorv och en klick potatismos.
Använder du huvtröjor: Japp. Kan det bli skönare?
Kan du vissla: Ja, men inte är det sexigt inte..
Har du någonsin deltagit i en demonstration: Inte vad jag kan komma ihåg. Man gick säkert med i något tåg när man var yngre.
Vem var den sista som ringde dig: Angelica som ville se på Grey's Anatomy :)
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält: Flygande Mattan fann jag alltid som en rolig sak.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig: Svarar som Sarah; Självklart, människor är programmerade så.
Vilket riktnummer befinner du dig i: 0270.
Tittade du på tecknat när du var liten: Åååh jag älskade Darkwin Duck, Bumbibjörnarna, Krambjörnarna, Luftens Hjältar och Turtles!
Hur många syskon har du: 1 st storebror av årgång 84.
Är du blyg inför det motsatta könet: Det beror på. Oftast inte.
Äger du några band t-shirts: Inte för tillfället.
När flög du senast: 12 augusti 2005. Då jag flöh hem från mina 6 helt underbara veckor i Spanien.
Hur många stolar står kring ditt köksbord: 6 st.
Läser du för skojs skull: Jaa.. Camilla Läckberg har min uppmärksamhet.
Pratar du några andra språk: Engelska och spanska.
Diskar du din egen disk: Vi har ju diskmaskin dåråå ;)
Har du gråtit offentligt: För många gånger :D
Har du en stationär dator eller en laptop: Jag har en laptop, pappa har en, och så har vi en stationär.
Försöker du alltid lära dig nya saker: Klart man försöker.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: En tatuering vill jag ha. En delfin.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten: Det behöver han absolut inte, men det är sött.
Kan du kasta macka: Plums direkt. Brorsan kan dock.
Har du någonsin varit på Jamaica: Nej, men jag vill så gärna!
Vad har du med dig in på bion: Biopopcorn är ett måste!
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: Psykologi.
Gillar du att flyga flygplan: Jag är tokförtjustg i starten :D
Vilket peronlighetsdrag är ett måste hos en partner: Snäll och att han har humör.
Vilken är din favoritdrink: P2.
Vilken är din favoritfrukt: Ananas och äpple.
Hur gammal blir du nästa födelsedag: Systembolaget - Here I come!
Vad skulle du ha hetat om du var en kille: Första barnet trodde de att det skulle bli en Caroline, och andra barnet en Kristian så.. Kristian är väl jag det då. Men det blev en Andreas och en Caroline istället.
Hur sover du: På rygg.
Vad är du allergisk mot: Körsbär patetiskt nog.
Äger du en digitalkamera: Japp.


Kortade ner den, Sarahs var så lång och jag orkade inte skriva allt :D

The Ark kommer vinna.


Caroline Pettersson

Inga kommentarer: