lördag, februari 24, 2007

Grattis Anna!

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Har inte funnits så mycket tid och händelser till att klottra ner något, but here it goes:

Testade nyss min balklänning. Jag drog på mig den, drog upp dragkedjan, rättade till den, ställde mig vid spegeln och; tappade den.. Den passade inte alls är jag hmmm.. Glad..?

Jag har sportlov jag med nu måndag-tors.

Anna Näzell har fått en liten son, Melvin :) Grattis Anna! Pratade med Emma J tidigare idag, och vi både kände panikångesten krypa i våra skinn vid tanken på att så mångaa i vår omgivning blivit föräldrar. Vi är ju bara barnen själva.. Antar att det börjar bli dags för att inse sanningen nu. Vi växer upp fortare. Vare sig vi vill eller inte..

Och visst är det så att jag nu har bestämt mig äntligen. För vad märker ni väl..



Caroline Pettersson

Inga kommentarer: