söndag, juli 01, 2007

Snälla håret, bli tjockare!

Mitt hår är tunt. Jag ska aldrig mer gå till frisören. Måste platta håret varje dag, och hur sjutton ska det gå i Frankrike? Jag ska börja använda burkha. Så är det bara.

Men jag tröstar mig med att när det växer ut så blir det fint. Förhoppningsvis. Lagom tills jag fyller år är det nog som jag vill ha det. (För er som inte vet det så fyller jag år den 28 oktober) Undrar hur många dagar det är kvar tills dess. Har en nedräknare på MySpace, men där har jag inte varit på evigheter, och har inga planer på att göra ett besök. Snälla håret, bli tjockare!

Har fått många kommenterar att min bild här är otroligt skön, och den ständiga frågan: Vad är det du har på huvudet? Jo, mina kära vänner.. Det är faktiskt popcornskålen! X-Cider porlandes ner i strupen och popcornskålen på huvudet = Den ultimata 18 årsdagen. På min 19 årsdag var det Hällåsens relaxavdelning, och 20 årsdagen blir nog Ladies Night i Sundsvall med Sveriges sexigaste man - Martin Stenmarck. Mumsfilibabba!

Carollne Pettersson

Inga kommentarer: