tisdag, juli 10, 2007

Fröken Pettersson har blivit vuxen

Mina damer och herrar, Fröken Pettersson har blivit vuxen förstår ni, för hon har nämligen kommit in på högskolan. Jajjemen. Vad, det får ni veta senare, för just nu har hon beslutsångest.

Är rätt irriterad på Synsam nu. Fick de nya färgade linserna, som ska vara det första rätta paret på 3 månader och i tid till Taizé och allt. Jaa.. ror ni inte att det är en spricka i den vänstra linsen.. Klagomålsresa imorgon.


Är även ledig imorgon, så ska spendera dagen till städning, Våra Bästa År (Eller Horton-Sagen som det heter på Danska) med Eric Winters, hundvaktning, Taizéinköp, packning, tvättning, Synsamklagomål, Elin-umgåsning osv. hade även tänkt hinna med ett besök hos mormor, då jag skäms så otroligt. Jag har inte sett henne sen början maj, och då bor hon 500 meter bort. Ska ta med datorn och visa bilderna på Olivia och Simon så hon får se sina barnbarnsbarn. Måste bättra mig på den fronten, speciellt nu när jag ska flytta och grejer.

Sen är jag less på arbetskamrater som är rädda för mig då min mamma nu är chef över dem i 4 veckor. Jag är lika mycket bara ett vårdbiträde för det. Jag är inte min mamma.


Åker kl 5.00 på lördag.



Caroline Pettersson

Inga kommentarer: