söndag, juli 01, 2007

En trötters dag

Äntligen ledig tills på tisdag. Har en sån fruktansvärd ilande smärta i ryggen sen jag och en farbror ramlande omkull inne på toaletten i torsdags. Måste komma ihåg att skriva en skadeanmälan på det också på tisdag när jag kommer tillbaka.

Var så slut igår när jag kom hem, så kl 20 kunde jag inte hålla ögonen öppna nå mer, så la ifrån mig datorn och kröp ner i sängen och slocknade direkt. Sov till kl 6 imorse och ville sova ännu mer. Är helt slut.


Har nu varit en duktig sluttonåring och upptagit motionen igen. Slut på latheten nu. i och för sig så har jag ju jobbat, vilket i sin tur resulterar i 100% spring hit och dit efter och till pensionärer. Men ändå. Gick min runda på rekord tid också. Det som vanligtvis brukar ta 50 minuter tog idag 35-40 min. Keep up the good work, ms Pettersson.

Tittar på Miss Secret Agent för tillfället. Så fruktansvärt underbar film!

Imorgon bär det av på roadtrip igen, denna gång till Gräsön. Ska tydligen vara riktigt fint.


12.5 dagar kvar.


Caroline Pettersson

Inga kommentarer: