fredag, juli 06, 2007

Biljetterna är bokade

om 4,5 timmar så är det precis en vecka kvar till Taizé :) Känns som att det var igår det var 26 dagar kvar. Tiden går så fort nu. Har för övrigt glömt bort vad det var jag skulle skriva om..

Träffade Anna, Mathias och Melvin idag. Så söt han var lille Melle. Och Anna, shit vad snygg hon blivit. En riktig fräschmorsa ;)

Jo, skulle ju tala om att biljetterna är bokade till Göteborg nu :D Karin och jag blir där nere 21-23 augusti och går på träningsmatchen inför EM-kvalet mellan Sverige-USA. Skojskoj.

Och den här gången är det bäst för Zlatan att han inte är lik som namne och är sån mes. Kattskrället alltså :P Jag våldgästar Marys säng utan att bli pinkad på den här gången. Förhoppningsvis.

Förresten, så har min Bollnäsfil gått ut ur datum. Varför försvinner mitt sug när jag väl skaffat något?


Caroline Pettersson

Inga kommentarer: