lördag, juli 07, 2007

Ocean's Thirteen

Elin och jag som är trogna följare av Oceansfilmerna gick och skådade denne på Svea Bio här i Söderhamn denna dag. Det kan ha varit för att jag var så trött, men jag tyckte inte att den var i samma klass som Eleven och Twelve. De är mycket roligare, och kontentan lättare att förstå och bättre. och till min besvikelse - Brad Pitt såg gammal ut i en scen, RIKTIGT gammal! Som.. 60 år typ. Komiskt nog: I Eleven så äter Brädan hela tiden (och gick upp en massa kilon), i Twelve kommer jag faktiskt inte riktigt ihåg vad han gör (om ni vet, snälla påminn mig), och i Thirteen så ringer hans telefon hela tiden med en riktigt klatshig ringsignal.

Värt att nämnas är att George Clooney kan bli hur gammal han vill - han är fortfarande ruggigt het.


Caroline Pettersson


Inga kommentarer: