lördag, maj 26, 2007

När jag blir stor ska jag gifta mig med Måns Zelmelöw del II

Varför jag vill gifta mig med Måns Zelmerlöw? Hmmm.. Hur många har sett honom shaka latinoasset sitt i Let's Dance? Hur många har suttit med rödvin i knät när han uppträdde med Cara Mia för första gången i Melodifestivalen 2007? Hur många har känt det strama i smilbanden när de sett honom le? Hur många gillar killar med bruna ögon? - Där, har ni min motivation till att leva i drömlandet med en Prince Charming vid namn Måns Petter Zelmerlöw :)

Mina små pluttiluttisar på Miniorerna trodde på allvar hela våren att Måns och jag var förlovade i smyg, och att hans officiella flickvän Helena enbart var en täckmantel för att jag inte ville bli känd. Ja, jag älskar de små liven :)

Om 4 timmar och 30 min är det tänkt att jag ska sitta och dregla över en annan goding, Captain Jack Sparrow. Och Will Turner då också förstås. Vad jag förstått så är Depps brutta inte så värst gammal, och Keira Knightley är ju endast 2 år äldre än oss 87:or, och hon har delat saliv med honom, så varsågoda tjejer - ta för er!

Måns, ring mig - Mitt nummer finns på eniro.se. Jag vet redan hur ringen ska se ut.


Caroline Pettersson

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahahaa lilla gumman! Inte visste jag att du var så såld på Måns :P Nää, ska jag vara helt ärlig så tycker jag att han är mest sliskig! Så du och jag får mycket att diskutera nästa gång vi ses ;) Kul när jag hittade din blogg iaf, så nu ska jag hänga med och följa med i ditt liv! puss från en gammal gammal klasskompis