tisdag, maj 15, 2007

Godishimlen finns i Söderhamn!

Inledde dagen med en daglig springtur runt Oljehamn. Tog med vattenflaskan den här gången, men som en påminnelse till mig själv: du måste köpa ett vattenbälte! Då kan du ju till och med ha mobilen och/eller MP3spelaren med dig. Bra va?
Duschade sedan en snabbis och drog in till stan. Skulle iväg och handla till avslutningslägret som barngrupperna ska ha onsdag till torsdag. Och alla ni som inte varit på Frukt&Mat - Åk dit, ta första till höger och voilá: Ni har nått Godishimlen :D Helt underbart ställe! Sen, har de utmärkt lammkött på frysavdelningen, eller vad säger du Reeba? ;)
Bytte skorna som jag köpte i söndags på Skokanonen (cremévita sommarskor av ballerinamodell fast med spetstå) till 39:or. Hellre glapp häl, än platt tå :)
Lunchdejtade med Elin på Furan Café. Blev en kanongod sallad.
Inhandlade ett par vita leggings som kommer passa utmärkt till tunikan jag köpte i Göteborg. Somrigt för hela slanten. (Usch, jag ser så feminim ut i den...) Köpte även ett par vita pärlörhängen på Chayenne.
Drog på Hemköp och storhandlade till avslutningen. Ungarna kommer bli magsjuk av allt snask :P
Utföre några ärenden till innan jag kom hem och gick ut och gick 7 km. I spöregn. Skitkul. Fick springa hem i sluttampen. Kom hem, styrketränade trots olidlig träningsvärk sen gårdagens hårdträning, duschade och sitter nu här och ska gå och titta på Desperate Housewives (som för övrigt fått en egen parfym lanserad, Desperate Housewives - Forbidden Fruit limited edition, för er som har intressemyggan surrandes omkring er som en sommarplåga)

Det var min dag det. Göteborg kommer som sagt när jag jag kan använda min dator igen. Ska lägga in bilderna igen. Nu vankas Despan. Tjo!

Caroline Pettersson

Inga kommentarer: