söndag, januari 13, 2008

National Treasure 2 - The Book of Secrets

Har äntligen sett National Treasure 2 nu, så nu slipper jag vara bekymrad för att jag kommer missa biovisningarna på den. Pjuuu.. Fick även till min uppdatering reda på att Narnia II - Prince Caspian har premiär den 2 juli, skriv in det i kalenderna, mina kära vänner. Den skall ses. (Och nu när jag tittade i min egna kalender så ser jag att jag kommer missa filmen på bio totalt, då jag är i Frankrike den veckan. Shoot me, man, shoot me..)
Åter till NT2... Se den! Har du inte sett första? Se den först! Och Railey.. Äkta Seth Cohen-anda, och man kan inte låta bli att uttrycka "men Snuffen då...." i flera sekvenser..

Skulle egentligen ha pluggat statistik hela dagen, men eftersom jag och Jennie höll i gång mot halv 5 snåret i morse, och sedan sov till halv 12, för att sedan lämna henne vid tåget, för att sedan gå hem, duscha, hinna med mys och sedan iväg på bio och här ligger jag nu, så blev det inte så mycket av den varan. Imorgon är det ett sista försök, för att sedan gå på KU och titta på film. Sen är det tentan på tisdag. Sen blir det en weekendsemester till Lofsdalen torsdag-söndag, vilket ska bli huuur underbart som helst. Få komma bort, skratta, ha roligt, gott sällskap och bara få tänka på annat.
Sen ska jag lämna studieförsäkran imorgon, och förhoppningsvis kommer pengarna från csn veckan efter det, vilket i sin tur betyder en sak: boka London.. Sing hallelujah!


Caroline Pettersson

Inga kommentarer: