måndag, januari 14, 2008

All alone he turns into stone

Ingen statistikläsning än.. Motviationen som jag kände så starkt i torsdags och fredags är borta. Gone with the wind. Om fyra timmar ska jag infinna mig på Mariagården för KU, sen när jag kommer hem är jag säkerligen för trött fört.. Men jag ska ta tag i det här, jag lovar. Undrar om man kan få sälja sina studier till högstbjudande? Någon som är sugen? Isåfall, maila till Pettersson.Caroline@hotmail.com. Seriösa bud, tack.

De senaste dagarna har jag haft ett starkt sug efter att få åka på roadtrip. Det var ett tag sen. Visserligen är det ju 30 mil upp till Lofsdalen, men inte samma sak när man sitter i en minibuss.
Får försöka ordna detta på nå vis.

En sak till som jag tänkt på är att bloggarna som jag finner som spännande läsning, lägger alltid av. Alex Schulman och Göteborgsbloggen med Erika Andreasson. De två jag läste frekventiskt. Nu för tiden har jag however en ny favorit, Katrin Schulman. Om ni har lite annorlunda humör så är hon verklgine att rekommendera. Hon har även precis släppt en bok som innte håller hennes blogginlägg juni-november 2007 (elelr så var det juli, kommer inte ihåg). Boken heter "Fuck you right back". Hennes blogg heter med samma namn, och finns även i listan till vänster under "bloggar jag läser". Läs den! (Hemskt mycket tips nu tycker jag)


Har även tittat på biljetter till Göteborg i april. Kan vara skönt att få komma ner igen. Jag trivs i Göteborg, och skulle lätt ha kunnat flytta ner dit om det inte vore så att det var så långt från familjen Men vem vet vad framtiden har att ge...


Caroline Pettersson.

1 kommentar:

Anonym sa...

Göteborg är en bra stad ;)