torsdag, augusti 23, 2007

Sverige-USA på Ullevi en perfekt kväll i augusti

Underbara Göteborg.. jag måste medge att jag kan tänka mig att flytta dit, om det inte vore för att det skulle vara så långt hem till gamla hederliga Söderhamn. Staden är helt underbar, och det finns så mycket att ta till sig av. Och hör bara på det här: för första gången i mitt liv har jag gjort ett frisörbesök som jag är nöjd över resultatet. Åker ni till Göteborg och behöver klippa er, besök Frisör Center på Kyrkogatan 24 i centrala Göteborg. Perfekt njutning för 299 kr för en klippning.
Kvällen på Ullevi - obeskrivlig.
Dock kan jag enkelt återberätta följande: jag var väldigt törstig och olidligt kissnödig, det finns en bakdörr till toaletterna på B-läktaren, och Markus Rosenberg hade sin hejarklack på plats - Caroline Pettersson. Vissa väntar halva livet på sin drömman. jag behövde bara vänta 65 minuter.

Bilder från kvällen finnes på:
http://www.facebook.com/album.php?aid=11752&l=dc8d9&id=727481476


Caroline Pettersson

Inga kommentarer: