torsdag, augusti 02, 2007

Nya inköp i hygienväg.






Nu har jag beställt Lancôme HYPNÒSE Custom-Wear Volyme Mascara ( 196 kr, http://www.lancome.eu/) som sägs vara jättebra, så vi får väl se om den lyckas hålla måttet och leva upp till förväntingarna.
Har hittills haft Loreal Lash Architect, och den har varit så fruktansvärt bra! Ögonfrnasarna blir verkligen tjockare och dubbelt så långa. Många har påpekat detta, och frågat mig vilken mascara jag använder. Därför ska det bli intressant och se hur det blir med Lancôme's. Det återstår att se. Får den eventuellt på måndag.


Sen håller jag på att införskaffa mig Ralph från Ralph Lauren Denna parfym luktar fräsht och gott, och blev många av killarnas favorit på båten. Sportig sommardoft skulle man kunna säga.
Caroline Pettersson

Inga kommentarer: